MORSKA PRZYGODA

POGORZELICA 12 – 19 CZERWCA 2023

DZIENNIK PODRÓŻNIKA

12.06.2023r.
Długo wyczekiwaną podróż do Krainy Neptuna rozpoczęliśmy w poniedziałek. Piękny widok morza skąpanego w promieniach zachodzącego słońca zrekompensował nam długi przejazd. Pierwszego dnia po rozlokowaniu w pokojach, zwiedziliśmy Ośrodek Wypoczynkowy „Familijni” – poznaliśmy jego położenie i atrakcje.

13.06.2023r.
Podczas zajęć warsztatowych stworzyliśmy regulamin bezpiecznego, zdrowego i aktywnego pobytu na zielonej szkole. Zwiad terenowy pozwolił nam zapoznać się z planem miasteczka. Dowiedzieliśmy się o ciekawych obiektach i trasach spacerowych. Piękna pogoda sprzyjała basenowym szaleństwom. Wieczorne ognisko pozwoliło na integrację z innymi kolonistami z różnych części Polski. Kiedy dzień miał się ku końcowi podziwialiśmy profesjonalny Fire show.

14.06.2023r.
Słońce, morze, piach…. Kto nie lubi budować zamków z piasku? – i Ci mali, i Ci duzi, a i panie też piękne słońce opaliło nasze uśmiechnięte buzie. Organizator zapewnił nam animacje basenowe i inne zabawy. Familiada, giga rzutki, mini park linowy dostarczyły nam mega wrażeń. Ponieważ talentów w naszej grupie nie brakuje przeprowadziliśmy eliminacje do Mam Talent, aby zaprezentować się na dużej scenie przed wielką publicznością. Dzień zakończył się dyskoteką.

15.06.2023r.
Ahoj przygodo! Statek, pamiątki, piraci to główne atrakcje tego dnia. Kołobrzeg przywitał nas słońcem, więc rejs statkiem był bardzo przyjemny, a widoki piękne. Spacer w deszczu po uliczkach starówki też może być atrakcyjny. Na koniec wycieczki piracka niespodzianka sprawiła nam wiele radości. I to nie był koniec atrakcji tego dnia. Bolek Show, czyli zabawy z clownem dostarczyły nam kolejnych pozytywnych emocji.