Rodzice

INFORMACJE

Gimnastyka korekcyjna

Proponując ćwiczenia korekcyjne dzieciom starszym warto dostosować je do ich możliwości psychofizycznych uczniów. Proponujemy ciekawe linki z przykładami ćwiczeń dla uczniów klas podstawowych i ponadpodstawowych.

Gimnastyka korekcyjna dla uczniów szkoły podstawowej: https://youtu.be/eiHGj8Tuo-I

Gimnastyka korekcyjna dla uczniów szkoły ponadpodstawowej: https://youtu.be/2pSf2L10trs

ANKIETA BADABADA MA NA CELU POMÓC WE WCZESNYM WYKRYWANIU AUTYZMU. ZACHĘCAMY DO JEJ WYPEŁNIENIA RODZICÓW W WIEKU 16 DO 32 MIESIĄCA ŻYCIA ZANIEPOKOJENI PRAWIDŁOWYM ROZWOJEM SWOJEGO MALUSZKA.
JAK ZROBIĆ MATĘ SENSORYCZNĄ? POMOC W TERAPII DZIECI AUTYSTYCZNYCH
RODZICE O SWOICH NIEBIESKICH BOHATERACH
FIZJOTERAPEUTA POLECA – PROFILAKTYKA WAD STÓP
ĆWICZENIA DLA DZIECI Z PRZEPUKLINĄ-OPONOWĄ RDZENIOWĄ DO DRUGIEGO ROKU ŻYCIA
MAMO TATO POĆWICZ ZE MNĄ
OCENA STAWU BIODROWEGO U DZIECKA Z MÓZGOWYM PORAŻENIEM DZIECIĘCYM ORAZ WPŁYW PIONIZACJI NA TEN STAW I INNE UKŁADY ORGANIZMU
TERAPIA RĘKI
ĆWICZENIA WYRABIAJĄCE ODRUCH PODPORU NA KOŃCZYNACH GÓRNYCH
PRAWIDŁOWY ROZWÓJ DZIECKA W PIERWSZYM ROKU ŻYCIA
SKOKI ROZWOJOWE W PIERWSZYM ROKU ŻYCIA DZIECKA
SKOKI ROZWOJOWE W DRUGIM ROKU ŻYCIA DZIECKA
ZABAWY ARTYKULACYJNE I SŁUCHOWE
ZABAWY LOGOPEDYCZNE
ZABAWY PALUSZKOWE
12 ZASAD PRAWIDŁOWEGO DOBORU OBUWIA DLA DZIECKA
STYMULOWANIE ROZWOJU RUCHOWEGO DZIECKA W WARUNKACH DOMOWYCH
GRUPA WSPARCIA „TĘCZA”DLA RODZICÓW I OPIEKUNÓW DZIECI ZE SPEKTRUM AUTYZMU I ZESPOŁEM ASPERGERA
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROGRAMIE – „RUCH KLUCZEM DO INTELIGENCJI”
OFERTA WWR
PRZEDSIĘWZIĘCIA – REHABILITACJA, WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU I GIMNASTYKA KOREKCYJNA
KLAWITERAPIA
MGTM- MASAŻ GŁĘBOKI TKANEK MIĘKKICH
OBJAWY, KTÓRE POWINNY NIEPOKOIĆ KAŻDEGO RODZICA MAŁEGO DZIECKA
8 SPOSOBÓW, ABY TWOJE DZIECKO BYŁO PEWNE SIEBIE
ABC ATOPOWEGO ZAPALENIA SKÓRY
AUTYZM U DWULATKA- PIERWSZE OBJAWY. CO POWINNO NAS ZANIEPOKOIĆ?
CZY RODZICE MAJĄ DZIŚ PARANOJĘ?
DIETA MATKI KARMIĄCEJ
 DOPASOWANIE APARATU SŁUCHOWEGO I NAUKA POSŁUGIWANIA SIĘ NIM
DZIECKO TEŻ CZŁOWIEK – CZY TRAKTUJESZ JE PO PARTNERSKU?
ENERGICZNE LUB NADPOBUDLIWE DZIECKO. ADHD – OBJAWY I LECZENIE
KIEDY SZUKAĆ POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ DLA DZIECKA?
KILKA PYTAŃ O SEN NOWORODKA
NAJBARDZIEJ NIEPOKOJĄCE NAWYKI DZIECKA
NIEGRZECZNE DZIECI
NIEPOKÓJ U NIEMOWLĄT I DZIECI W WIEKU OD 0 DO 2 LAT – ŹRÓDŁA STANÓW
OKOŁOPORODOWE USZKODZENIE SPLOTU RAMIENNEGO – CO ROBIĆ TUŻ PO PORODZIE?
ORTEZY
OTYŁOŚĆ NIEMOWLĄT I MAŁYCH DZIECI
PIELĘGNACJA USZU DZIECI I NIEMOWLĄT
PIERWSZA POMOC U DZIECI
PORADNIK DLA RODZICÓW NIEMOWLĄT I MAŁYCH DZIECI Z MUKOWISCYDOZĄ
MAM NIEPEŁNOSPRAWNE DZIECKO – PORADNIK
PORADNIK OPIEKI I PIELĘGNACJI MAŁEGO DZIECKA
PRAWIDŁOWY ROZWÓJ UKŁADU WZROKOWEGO
PROBLEMY NIEMOWLĄT ZE WZROKIEM
PROBLEMY Z ODDYCHANIEM U DZIECI I NIEMOWLĄT
PROBLEMY ZDROWOTNE NOWORODKÓW I NIEMOWLĄT W PRAKTYCE LEKARZA RODZINNEGO
PRZYCZYNY I OBJAWY NADPOBUDLIWOŚCI PSYCHORUCHOWEJ
SMOCZEK – DOBRY, NIE JEST ZŁY?
WCZESNE WYKRYWANIE I REHABILITACJA WAD SŁUCHU
ZABAWA ZAMIAST KŁÓTNI
ZAPARCIA U NIEMOWLĄT I MAŁYCH DZIECI
ZĄBKOWANIE – SPOSOBY NA BÓL
ZESPÓŁ ANGELMANA
kontrast
powiększenie

   

Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy
dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej

w Dąbrowie Górniczej
ul. Swobodna 59
tel. 32 261 80 03

Skip to content