PROGRAM EDUKACYJNY: „AKTYWNA ŚWIETLICA”
|
|
PROGRAM ROZGRZEWKI APARATU ARTYKULACYJNEGOI GŁOSU
|
|
GŁOSKA C – JAK UTRWALIĆ PRAWIDŁOWĄ ARTYKULACJĘ?
|
|
R – JAK UTRWALIĆ PRAWIDŁOWĄ ARTYKULACJĘ
|
|
ULOTKA S JAK UTRWALIĆ PRAWIDŁOWĄ ARTYKULACJĘ
|
|
IDIOMY AAC
|
|
WIOSNA
|
|
DOM
|
|
KREATYWNE METODY W NAUCZANIU SPECJALNYM – PROJEKT ERASMUS+
|
|
NOTATKA DNI ERASMUSA
|
|
MIĘDZYNARODOWA KONFERENCJA REHA
|
|
FILM Z FUNDACJI WYGRAJMY RAZEM
|
|
SZLACHETNA PACZKA 2020
|
|
PRACA Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI NA ODLEGŁOŚĆ…
|
|
ROLA MOTYWACJI W NAUCZANIU ZDALNYM
|
|
TERAPIA RĘKI
|
|
PODRÓŻE MAŁE I DUŻE
|
|
SZLACHETNA PACZKA
|
|
WYKŁAD PRZEDSTAWIONY NA KONFERENCJI RP W DN. 19.11.2019 R.
|
|
WYKŁAD B. MICHALIK PRZEDSTAWIONY NA KONFERENCJI 19.11.2019 R.
|
|
SZKOŁA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH
|
|
BADANIE LOSÓW ABSOLWENTÓW 2018/2019
|
|
ARTETERAPIA KLUCZEM KOMUNIKACJI NIEPEŁNOSPRAWNYCH – REALIZACJA PROJEKTU ERASMUS +
|
|
ŚWIĘTO BIAŁEJ LASKI W SOSW 23.10.2019
|
|
SZKOLENIE LEGO EDUCATION
|
|
JESZCZE RAZ O WYPALENIU ZAWODOWYM – JAK ROZPOZNAĆ, JAK SOBIE RADZIĆ
|
|
FESTIWAL EMPATII W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
|
|
ĆWICZENIA PERCEPCJI WZROKOWEJ I KOORDYNACJI WZROKOWO – RUCHOWEJ. STYMULACJA SŁUCHOWA
|
|
SZKOLENIE W WIŚLE
|
|
ZAGROŻENIA I ZALECANE DZIAŁANIA PROFILAKTYCZNE W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA CYFROWEGO UCZNIÓW
|
|
WYKORZYSTANIE ELEMENTÓW SI W TERAPII LOGOPEDYCZNEJ
|
|
ŚWIATOWY DZIEŃ WODY W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO – WYCHOWAWCZYM |
|
ŚWIATOWE DNI ŚWIADOMOŚCI AUTYZMU – 02-05.04.2019
|
|
WARSZTATY Z OKAZJI ŚWIATOWEGO TYGODNIA MÓZGU
|
|
POLSKO-ROSYJSKA WYMIANA MŁODZIEŻY PRZYKŁAD DOBREJ PRAKTYKI
|
|
PROGRAM WŁASNY PT. „SZKOLNA AKADEMIA DOBREGO SMAKU”
|
|
ROLA ZABAWY W PROFILAKTYCE I TERAPII LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA
|
|
DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ – TWORZENIE PROJEKTÓW
|
|
ZACHOWANIA TRUDNE, A KOMUNIKACJA AAC
|
|
ROLA ŚRODKÓW MASOWEGO PRZEKAZU W PROCESIE KSZTAŁTOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY
|
|
ROZWÓJ PROCESÓW EMOCJONALNO – MOTYWACYJNYCH U OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
|
|
ROZWIJANIE NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI U UCZNIÓW Z AUTYZMEM Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK STOSOWANEJ ANALIZY ZACHOWAŃ.
|
|
CO TO JEST SENSOPLASTYKA?
|
|
WYKORZYSTANIE KINESIOTAPINGU W LOGOPEDII
|
|
EUROPEJSKI TYDZIEŃ AUTYZMU 03-07.12.2018 r.
|
|
KOMUNIKACJA NAUCZYCIELA/SPECJALISTY Z RODZICEM A FAZY AKCEPTACJI PRZEZ RODZICA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI SWOJEGO DZIECKA
|
|
SYNDROM WYPALENIA ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI
|
|
WYKORZYSTANIE SPRZĘTÓW WYPOSAŻENIA SALI DOŚWIADCZANIA ŚWIATA
|
|
BAJKA TERAPEUTYCZNA – LENKA
|
|
UWAGA JAKO ŹRÓDŁO MOTYWACJI DO AKTYWNOŚCI DZIAŁANIA DZIECKA Z AUTYZMEM
|
|
METODY UZYSKIWANIA PRAWIDŁOWEJ WYMOWY GŁOSEK
|
|
ZAJĘCIA LOGORYTMICZNE
|
|
WYBRANE FORMY I METODY ORGANIZACJI ZAJĘĆ RUCHOWYCH DLA UCZNIÓW SŁABOWIDZĄCYCH
|
|
INNOWACJE REALIZOWANE NA LEKCJACH JĘZYKA POLSKIEGO ORAZ ZAJĘCIACH DODATKOWYCH W KLASACH LICEUM W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
|
|
DMUCHAJKI LOGOPEDYCZNE – czyli jak wydłużyć fazę wydechową |
|
PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ – PREZENTACJA BSH |
|
DOBRE PRAKTYKI – LEKCJA OTWARTA Z JĘZYKA POLSKIEGO W KLASIE III LO |
|
SCENARIUSZ LEKCJI OTWARTEJ DLA NAUCZYCIELI SOSW PT. „RETRO ZABAWY”. |
|
Prezentacja – załącznik nr 1 |
|
Zdjęcie – załącznik nr 2 |
|
Prezentacja – załącznik nr 3 |
|
PROJEKT: „ARTETERAPIA KLUCZEM KOMUNIKACJI NIEPEŁNOSPRAWNYCH” |
|
TWÓRCZE METODY PRACY Z UCZNIAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ |
|
ZABAWY LOGORYTMICZNE |
|
ĆWICZENIA LOGOPEDYCZNE DO PRACY W DOMU |
|
ĆWICZENIA USPRAWNIANIAJACE WIDZENIE |
|
MAKATON |
|
WYKORZYSTANIE METODY SYMULTANICZNO – SEKWENCYJNEJ W TERAPII LOGOPEDYCZNEJ |
|
JAK SKUTECZNIE PRACOWAĆ Z DZIECKIEM – PROCEDURY POSTĘPOWANIA |
|
PROGRAM TERAPII I EDUKACJI DZIECI Z AUTYZMEM – TEACCH |
|
PSYCHOSTYMULACYJNE METODY KSZTAŁTOWANIA I ROZWOJU MOWY |
|
ŚMIESZNE MINKI – CZYLI JAK USPRAWNIĆ MOTORYKĘ NARZĄDÓW ARTYKULACYJNYCH |
|
TERAPIA LOGOPEDYCZNA DZIECKA Z AUTYZMEM |
|
TERAPIA LOGOPEDYCZNA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE W STOPNIU UMIARKOWANYM LUB ZNACZNYM |
|
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY |
|
WYKORZYSTANIE MAS PRZEKSZTAŁCALNYCH NA ZAJĘCIACH ROZWIJAJĄCYCH KREATYWNOŚĆ |
|
ZABURZENIA MOWY I ICH PRZYCZYNY U DZIECI Z ZESPOŁEM DOWNA |
|
ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE – LOGOPEDYCZNE |
|
METODA AKTYWNEGO SŁUCHANIA MUZYKI WEDŁUG BATII STRAUSS |
|
PREZENTACJA ETWINNING WARSZAWA |
|
ROZWIJAMY ZMYSŁ DOTYKU |
|
SEMINARIUM ETWINNING |
|
JAK PRACOWAĆ Z DZIECKIEM Z AFAZJĄ |
|
KWARTALNIK PIERWSZAKA – JUŻ W SZKOLE CZ.1 |
|
KWARTALNIK PIERWSZAKA – ŚLUBOWANIE CZ.2 |
|
TERAPIA PODSTAWĄ EDUKACJI UCZNIA Z AUTYZMEM |
|
OGÓLNOPOLSKA AKCJA SZKOŁA NA PTAK! |
|
FILM – „DZIEŃ BABCI I DZIADKA – MAŁY” |
|
FILM – ZAJĘCIA W KLASACH I-VIII ZET ROK SZKOLNY 2018/2019 |
|
FILM – „UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ” |
|
FILM – „SZKOŁA TWÓRCZEGO GOTOWANIA” |
|
FILM – ZAJĘCIA W SALI DOŚWIADCZANIA ŚWIATA |
|
FILM – MIESIĄC ŚWIADOMOŚCI AUTYZMU |
|