PROGRAM EDUKACYJNY: „AKTYWNA ŚWIETLICA”
|
 |
PROGRAM ROZGRZEWKI APARATU ARTYKULACYJNEGOI GŁOSU
|
 |
GŁOSKA C – JAK UTRWALIĆ PRAWIDŁOWĄ ARTYKULACJĘ?
|
 |
R – JAK UTRWALIĆ PRAWIDŁOWĄ ARTYKULACJĘ
|
 |
ULOTKA S JAK UTRWALIĆ PRAWIDŁOWĄ ARTYKULACJĘ
|
 |
IDIOMY AAC
|
 |
WIOSNA
|
 |
DOM
|
 |
KREATYWNE METODY W NAUCZANIU SPECJALNYM – PROJEKT ERASMUS+
|
 |
NOTATKA DNI ERASMUSA
|
 |
MIĘDZYNARODOWA KONFERENCJA REHA
|
 |
FILM Z FUNDACJI WYGRAJMY RAZEM
|
 |
SZLACHETNA PACZKA 2020
|
 |
PRACA Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI NA ODLEGŁOŚĆ…
|
 |
ROLA MOTYWACJI W NAUCZANIU ZDALNYM
|
 |
TERAPIA RĘKI
|
 |
PODRÓŻE MAŁE I DUŻE
|
 |
SZLACHETNA PACZKA
|
 |
WYKŁAD PRZEDSTAWIONY NA KONFERENCJI RP W DN. 19.11.2019 R.
|
 |
WYKŁAD B. MICHALIK PRZEDSTAWIONY NA KONFERENCJI 19.11.2019 R.
|
 |
SZKOŁA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH
|
 |
BADANIE LOSÓW ABSOLWENTÓW 2018/2019
|
 |
ARTETERAPIA KLUCZEM KOMUNIKACJI NIEPEŁNOSPRAWNYCH – REALIZACJA PROJEKTU ERASMUS +
|
 |
ŚWIĘTO BIAŁEJ LASKI W SOSW 23.10.2019
|
 |
SZKOLENIE LEGO EDUCATION
|
 |
JESZCZE RAZ O WYPALENIU ZAWODOWYM – JAK ROZPOZNAĆ, JAK SOBIE RADZIĆ
|
 |
FESTIWAL EMPATII W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
|
 |
ĆWICZENIA PERCEPCJI WZROKOWEJ I KOORDYNACJI WZROKOWO – RUCHOWEJ. STYMULACJA SŁUCHOWA
|
 |
SZKOLENIE W WIŚLE
|
 |
ZAGROŻENIA I ZALECANE DZIAŁANIA PROFILAKTYCZNE W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA CYFROWEGO UCZNIÓW
|
 |
WYKORZYSTANIE ELEMENTÓW SI W TERAPII LOGOPEDYCZNEJ
|
 |
| ŚWIATOWY DZIEŃ WODY W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO – WYCHOWAWCZYM |
 |
ŚWIATOWE DNI ŚWIADOMOŚCI AUTYZMU – 02-05.04.2019
|
 |
WARSZTATY Z OKAZJI ŚWIATOWEGO TYGODNIA MÓZGU
|
 |
POLSKO-ROSYJSKA WYMIANA MŁODZIEŻY PRZYKŁAD DOBREJ PRAKTYKI
|
 |
PROGRAM WŁASNY PT. „SZKOLNA AKADEMIA DOBREGO SMAKU”
|
 |
ROLA ZABAWY W PROFILAKTYCE I TERAPII LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA
|
 |
DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ – TWORZENIE PROJEKTÓW
|
 |
ZACHOWANIA TRUDNE, A KOMUNIKACJA AAC
|
 |
ROLA ŚRODKÓW MASOWEGO PRZEKAZU W PROCESIE KSZTAŁTOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY
|
 |
ROZWÓJ PROCESÓW EMOCJONALNO – MOTYWACYJNYCH U OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
|
 |
ROZWIJANIE NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI U UCZNIÓW Z AUTYZMEM Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK STOSOWANEJ ANALIZY ZACHOWAŃ.
|
 |
CO TO JEST SENSOPLASTYKA?
|
 |
WYKORZYSTANIE KINESIOTAPINGU W LOGOPEDII
|
 |
EUROPEJSKI TYDZIEŃ AUTYZMU 03-07.12.2018 r.
|
 |
KOMUNIKACJA NAUCZYCIELA/SPECJALISTY Z RODZICEM A FAZY AKCEPTACJI PRZEZ RODZICA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI SWOJEGO DZIECKA
|
 |
SYNDROM WYPALENIA ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI
|
 |
WYKORZYSTANIE SPRZĘTÓW WYPOSAŻENIA SALI DOŚWIADCZANIA ŚWIATA
|
 |
BAJKA TERAPEUTYCZNA – LENKA
|
 |
UWAGA JAKO ŹRÓDŁO MOTYWACJI DO AKTYWNOŚCI DZIAŁANIA DZIECKA Z AUTYZMEM
|
 |
METODY UZYSKIWANIA PRAWIDŁOWEJ WYMOWY GŁOSEK
|
 |
ZAJĘCIA LOGORYTMICZNE
|
 |
WYBRANE FORMY I METODY ORGANIZACJI ZAJĘĆ RUCHOWYCH DLA UCZNIÓW SŁABOWIDZĄCYCH
|
 |
INNOWACJE REALIZOWANE NA LEKCJACH JĘZYKA POLSKIEGO ORAZ ZAJĘCIACH DODATKOWYCH W KLASACH LICEUM W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
|
 |
| DMUCHAJKI LOGOPEDYCZNE – czyli jak wydłużyć fazę wydechową |
 |
| PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ – PREZENTACJA BSH |
 |
| DOBRE PRAKTYKI – LEKCJA OTWARTA Z JĘZYKA POLSKIEGO W KLASIE III LO |
 |
| SCENARIUSZ LEKCJI OTWARTEJ DLA NAUCZYCIELI SOSW PT. „RETRO ZABAWY”. |
 |
| Prezentacja – załącznik nr 1 |
 |
| Zdjęcie – załącznik nr 2 |
 |
| Prezentacja – załącznik nr 3 |
 |
| PROJEKT: „ARTETERAPIA KLUCZEM KOMUNIKACJI NIEPEŁNOSPRAWNYCH” |
 |
| TWÓRCZE METODY PRACY Z UCZNIAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ |
 |
| ZABAWY LOGORYTMICZNE |
 |
| ĆWICZENIA LOGOPEDYCZNE DO PRACY W DOMU |
 |
| ĆWICZENIA USPRAWNIANIAJACE WIDZENIE |
 |
| MAKATON |
 |
| WYKORZYSTANIE METODY SYMULTANICZNO – SEKWENCYJNEJ W TERAPII LOGOPEDYCZNEJ |
 |
| JAK SKUTECZNIE PRACOWAĆ Z DZIECKIEM – PROCEDURY POSTĘPOWANIA |
 |
| PROGRAM TERAPII I EDUKACJI DZIECI Z AUTYZMEM – TEACCH |
 |
| PSYCHOSTYMULACYJNE METODY KSZTAŁTOWANIA I ROZWOJU MOWY |
 |
| ŚMIESZNE MINKI – CZYLI JAK USPRAWNIĆ MOTORYKĘ NARZĄDÓW ARTYKULACYJNYCH |
 |
| TERAPIA LOGOPEDYCZNA DZIECKA Z AUTYZMEM |
 |
| TERAPIA LOGOPEDYCZNA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE W STOPNIU UMIARKOWANYM LUB ZNACZNYM |
 |
| WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY |
 |
| WYKORZYSTANIE MAS PRZEKSZTAŁCALNYCH NA ZAJĘCIACH ROZWIJAJĄCYCH KREATYWNOŚĆ |
 |
| ZABURZENIA MOWY I ICH PRZYCZYNY U DZIECI Z ZESPOŁEM DOWNA |
 |
| ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE – LOGOPEDYCZNE |
 |
| METODA AKTYWNEGO SŁUCHANIA MUZYKI WEDŁUG BATII STRAUSS |
 |
| PREZENTACJA ETWINNING WARSZAWA |
 |
| ROZWIJAMY ZMYSŁ DOTYKU |
 |
| SEMINARIUM ETWINNING |
 |
| JAK PRACOWAĆ Z DZIECKIEM Z AFAZJĄ |
 |
| KWARTALNIK PIERWSZAKA – JUŻ W SZKOLE CZ.1 |
 |
| KWARTALNIK PIERWSZAKA – ŚLUBOWANIE CZ.2 |
 |
| TERAPIA PODSTAWĄ EDUKACJI UCZNIA Z AUTYZMEM |
 |
| OGÓLNOPOLSKA AKCJA SZKOŁA NA PTAK! |
 |
| FILM – „DZIEŃ BABCI I DZIADKA – MAŁY” |
 |
| FILM – ZAJĘCIA W KLASACH I-VIII ZET ROK SZKOLNY 2018/2019 |
 |
| FILM – „UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ” |
 |
| FILM – „SZKOŁA TWÓRCZEGO GOTOWANIA” |
 |
| FILM – ZAJĘCIA W SALI DOŚWIADCZANIA ŚWIATA |
 |
| FILM – MIESIĄC ŚWIADOMOŚCI AUTYZMU |
 |